Tittut


Kommentarer
Postat av: annette

Ser ut som Räven är väldigt nyfiken på Dej:-))
Kameran jag köpte var Fujifilm finepix X20 silver.
Fastande först för det nostalgiska utseendet, sedan läst en del och kom fram till att den ville jag ha. Har pga jobb och renovering hemma inte hunnit med att vare sig läsa instruktion eller testa den, dock sett en del testbilder och det verkar ok.
Ha en fin helg!
annette

2013-04-12 @ 19:10:55
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.se
Postat av: AnnaKK

Vad kul att få se - och fota!! - en räv!! :-) Det har jag försökt några gånger, men det lyckas då aldrig... Antingen kommer man inte nära, eller så har de försvunnit igen innan jag ens har hunnit få upp kameran. Och i de allra flesta fall jag har sett räv, så har det varit mörkt och därmed omöjligt att fota... <:-)

De där pallkragarna... Skulle du inte kunna mejla över dem till mej!? ;-) Precis såna skulle jag vilja ha ett antal av nu, så jag kan göra mej lättskötta odlingsbänkar i trädgården!! :-D

2013-04-16 @ 08:27:19
URL: http://annakk.blogg.se
Postat av: Urban Björklund

Gillar din bilder som vanligt kompis.
Med tanke på "Anesas" och "annakk" kan vi väl tala om att vår strategi för att fånga djur på bild är att åka runt i bil på våra småvägar i trakten. Djur bryr sig sällan om bilar, men stiger man ur försvinner dom snabbt.
//Urban, opusgarden.blogg.se

2013-04-19 @ 12:21:50
URL: http://opusgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0