Människor på Cruisingen Trollhättan 2013

Nu var det ett antal som väldigt gärna ville vara med på min Blogg så snart som möjligt.
Så här är ni:
Det glada gänget från Trollhättan som vart på nästan samtliga cruisingar i Trollhättan sedan start.
 
Tjejen med den finna tidstypiska klädseln, samt grabbgänget.
 
 
Tjejgänget som var svåra att fånga i det svaga ljuset.
 
Hittade dem tidigare på kvällen på mitt "Pass".
 
Happy spex
 
  
Under lyktan
 
I ljuset
 
 
Vi vill också vara med
 
 
Tack till er alla för att ni gladeligen poserade och jag hoppas att ni hittar in på denna blogg
och ja ... ja jag skall fixa "visitkort", postit är inte det bästa.
 
 
Jag har ju även en "fix ide" att fånga även det som händer runtomkring mig på dessa "träffar".
Även kallat "gatufoto".
 
Här är en av mina favoriter
Vad . ...... gör ... ?
 
(ledtråd, det blev böter)
 
Så åter igen Tack allihopa och jag hoppas att vi ses under sommaren på de olika "bilträffarna" i västsverige.
Närmaste nu på lördag 1/6 "Power meet" i Nossebro.
 

Kommentarer
Postat av: Mona

Vilka fina bilder du tar!!!!!! Speciellt på mig och Janne ;) Kunde du inte retuschera bort min dubbelhaka...hahahaha, ähhh, skoja bara :-) Thats the real life ;)Jag hoppas att det va okej att jag använde bilden på mig och Janne på min facebook sida ;) ...gillar den! Jag har även skrivit din blogg så att mina vänner kan gå in och se dina mycket fina bilder :-)Kommer att följa din blogg o se dina fina bilder :-)
Ha de gott! Mona (sällskapet i gräset bredvid)hehe.

2013-05-29 @ 20:51:20
Postat av: Arto

Hej
Tack för kommentaren.
Kul att du gillade bilderna.
Ok att du använder bilden på dig och Janne.
Hoppas vi ses någon gång.
Mvh Arto

2013-05-30 @ 11:40:19
Postat av: AnnaKK

Najs med folk som vill vara med på bild!!! Låter dessutom som en bra idé att skaffa visitkort att dela ut till dem man plåtar! :-)

Kommande vecka kan det tänkas bli ett eller annat studentfoto - åtminstone en blivande student som ska gå på bal, lär stå framför min kamera på tisdag. Ska bli roligt - bara det inte spöregnar...

Ha det fint!!! :-)

2013-06-02 @ 09:33:35
URL: http://annakk.blogg.se
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar!

Tja! Du tog kort på mig och mina kompisar i helgen när det var crusing i Lidköping. När du slänger upp bilderna på din blogg får du gärna säga till:)

2013-06-03 @ 11:53:02
URL: http://www.fames.se/missnaily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0