Människor, Cruising Lidköping 2013

Hej alla besökare.
 
Nu fick jag en liten lucka att lägga upp foton på människor som så gärna ställde upp på att bli fotograferade och ville vara med på min blogg.
Tyvärr fick jag slänga en hel del på grund av dåligt ljus och sbk (skit bakom kameran) med andra ord, jag som klantar mig.
Håll till godo och lämna gärna en kommentar här eller skicka sms. Se "visitkortet".
 
Fotomodellen
Även han kom med ... .
 
Det fina smycket.
 
 
Fick syn på följande gäng
 
 
Bloggfröken till höger som gärna bjöd på sig själv
http://www.fames.se/missnaily
 
 
Closeups som jag är riktigt nöjd med (den ljuse ville först inte veta av kameran, men men hon hakade på)
 
Tjejgänget
 
 
Glädje och tidstypisk klädsel
 
I skenet av lyktan med smygaren
 
Två bekanta spexare
 
Möhippan
Gillar prinsesskronan
Systern som inte ville ... ... .. men kom med i alla fall
Ha nu ett trevligt bröllop
 
  
Klädseln och glädje igen
 
 
Under gula skenet
 
 
Vid staketet
 
   
Vid kajens sken
 
Gruppfoto
Det blev en spontan glädjeyra över av komma med på bild
 
  
Grabben som gillade att lyfta
 
 
Radiokillen
 
Även jag blev lyft (stackarn fick lyfta 74,49534 kg .... .. - kameran)
 
Jag tackar och bugar för att ni så gärna ville ställa upp.
Hoppas att ni uppskattar bilderna.
Jag ser fram emot att träffa er på framtida träffar och kanske mer fotografering ;)
Ta hand om er och ha en fortsatt trevlig sommar.
Mvh Arto
 
Ps
Till teknikintresserade, Nikon D90, Nikkor 28-300, ISO 400-Boostad HI-2, A-läge, bländare 3.5-8, endast signerade och beskurna (1 av 20)
Ds
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar!

Riktigt snygga bilder! Den ljusa som du kallade henne för heter Daniella och hon blir alltid bra på bild:)

Trevlig helg!

2013-06-15 @ 17:11:17
URL: http://www.fames.se/missnaily
Postat av: Annso

Hej fotografen. Tack för fina bilder.

Hälsningar den blivande bruden med övervakande storasyster.

2013-06-16 @ 12:49:07
Postat av: AnnaKK

Sicken porträtt-kavalakad! :-) Önskar bara att du la upp fotona i ett större format på en gång, för man orkar liksom inte klicka fram var enda "tumnagel" så man får se det ordentligt... Nu väljer man några som ser spännande ut, men missar antagligen flera godbitar på grund av att man är lite lat av sej... Sorry! <:-)

Svar: Ja, det är verkligen något helt annat att få gå på en massa trevliga studentfester numera, istället för att behöva ordna egna! :-D

2013-06-17 @ 13:30:49
URL: http://annakk.blogg.se
Postat av: Evelin

Härligt att får se bilderna :)
Hoppas vi får se bilderna från grill kvällen ;) Kram

2013-07-15 @ 13:46:14
URL: http://adifferentlife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0